De Cliëntenraad Smallingerland spant zich in om uw privacy te beschermen. In deze privacyverklaring wordt uitgelegd hoe wij uw persoonsgegevens verzamelen, gebruiken, verstrekken, bewaren en beschermen. pdf
Lees hier
(274 KB>)> onze privacyverklaring.
In oktober 2017 is er een eerste bijeenkomst geweest voor adviesraden in Friesland om samen te brainstormen over de ziektekostenverzekering AV Frieso. Vanuit deze bijeenkomst is de werkgroep zorg voor de minima opgericht. In deze werkgroep zitten leden vanuit adviesraden, het vorig jaar opgeheven FSU en leden die werkzaam zijn geweest in de verzekeringsbranche.
De Cliëntenraad Smallingerland voor Uitkeringsgerechtigden en Minima vergadert op maandag 23 april om 15.00 uur in " De Brede School de Drait", zaal Fallaetzaal, Flevo 190, 9204 JT te Drachten. De vergadering is voor iedereen vrij toegankelijk.
AGENDA 1. Opening 2. Vaststellen van de agenda 3. Notulen ledenvergadering Cliëntenraad 19 maart 2018 4. Secretariaat - Mededelingen van het Dagelijks Bestuur 5. Actuele Zaken en Mededelingen -Vanuit beleidsmedewerker(s) -Vanuit de Cliëntenraad 6. Stand van zaken gebiedsteams en team Werk & Inkomen 7. Spreekuur (signalen uit de achterban) 8. Externe werkgroepen: - Nieuws vanuit de werkgroep zorg voor de minima 9. Rondvraag en sluiting
Vragen vanuit de publieke tribune kunnen na de vergadering gesteld worden.
De Cliëntenraad Smallingerland voor Uitkeringsgerechtigden en Minima vergadert op maandag 19 maart om 15.00 uur in " De Brede School de Drait", zaal Fallaetzaal, Flevo 190, 9204 JT te Drachten. De vergadering is voor iedereen vrij toegankelijk.
AGENDA 1. Opening 2. Vaststellen van de agenda 3. Notulen ledenvergadering Cliëntenraad 22 januari 2018 4. Secretariaat - Mededelingen van het Dagelijks Bestuur 5. Actuele Zaken en Mededelingen Vanuit beleidsmedewerker(s): -Stand van zaken inkoop WMO -Minimabeleid: Ontwikkeling voorziening energiebesparing Vanuit de Cliëntenraad 6. Stand van zaken toekomst Caparis 7. Stand van zaken gebiedsteams en team Werk & Inkomen 8. Spreekuur (signalen uit de achterban) 9. Rondvraag en sluiting
De Cliëntenraad Smallingerland voor uitkeringsgerechtigden en minima vergadert op maandag 22 januari om 13.30 uur in "De Holdert", Van Knobelsdorffplein 121, te Drachten. De vergadering is voor iedereen vrij toegankelijk.
AGENDA 1. Opening 2. Vaststellen van de agenda 4. Notulen ledenvergadering Cliëntenraad 18 december 2017 5. Secretariaat 6A. Mededelingen van het Dagelijks Bestuur 6B. Actuele Zaken en Mededelingen Vanuit beleidsmedewerker(s): Vanuit de Cliëntenraad: 7A. Uitvoeringsplan Participatiewet 2018 7B. Uitvoeringsplan Participatiewet Schuldhulpverlening 8. Spreekuur (signalen uit de achterban) 9. Rondvraag en sluiting
De Cliëntenraad Smallingerland voor uitkeringsgerechtigden en minima vergadert op maandag 18 december om 13.30 uur in de Raadzaal van het gemeentehuis. De vergadering is voor iedereen vrij toegankelijk.
AGENDA
1. Opening
2. Vaststellen van de agenda 3. Afscheid leden Cliëntenraad Smallingerland 4. Notulen ledenvergadering Cliëntenraad 20 november 2017 5. Secretariaat 6A. Mededelingen van het Dagelijks Bestuur 6B. Actuele Zaken en Mededelingen Vanuit beleidsmedewerker(s) Vanuit de Cliëntenraad Smallingerland 7. Concept Vergaderschema 2018 Cliëntenraad Smallingerland 8. Spreekuur (signalen uit de achterban) 9. Rondvraag en sluiting
De Cliëntenraad Smallingerland voor uitkeringsgerechtigden en minima vergadert op maandag 20 november om 13.30 uur in de Raadzaal van het gemeentehuis. De vergadering is voor iedereen vrij toegankelijk.
AGENDA
1. Opening 2. Vaststellen van de agenda 3. Benoeming van vijf nieuwe leden, waaronder een voorzitter en secretaris 4. Notulen ledenvergadering Cliëntenraad 25 september 5. Secretariaat 6A. Mededelingen van het Dagelijks Bestuur 6B. Actuele Zaken en Mededelingen 7. Jaarverslag Werk en Inkomen 2016 8. Klantbeleving Werk & Inkomen 2017 9. Verkorten procedure Bijzondere Bijstand 10 Verslag uit de werkgroepen (werkgroep: Inkomen, Re-integratie, Relatie achterban, PR, Schuldhulpverlening, Gemeenteraad, Ambtelijke brieven, Provinciaal Overleg 11 Spreekuur (signalen uit de achterban) 12 Rondvraag en sluiting
De Cliëntenraad Smallingerland voor uitkeringsgerechtigden en minima vergadert op maandag 17 juli om 13.30 uur in de Raadzaal van het gemeentehuis. De vergadering is voor iedereen vrij toegankelijk.
AGENDA
1. Opening 2. Vaststellen van de agenda 3A. Privacy protocol en Werkinstructie Gebiedsteams 3B. Privacy in relatie tot de notitie "Samen voor elkaar in de uitvoering" 4. Notulen ledenvergadering Cliëntenraad 26 juni 5. Secretariaat 6A. Mededelingen van het Dagelijks Bestuur 6B. Actuele Zaken en Mededelingen 7. Procesvoorstel aanpak Laaggeletterdheid 8. Spreekuur (signalen uit de achterban) 9. Rondvraag en sluiting
De Cliëntenraad Smallingerland voor uitkeringsgerechtigden en minima vergadert op maandag 26 juni om 13.30 uur in de Raadzaal van het gemeentehuis. De vergadering is voor iedereen vrij toegankelijk.
AGENDA 1. Opening 2. Vaststellen van de agenda 3. Notulen vorige ledenvergadering 4. Secretariaat 5A. Mededelingen van het Dagelijks Bestuur 5B. Actuele Zaken en Mededelingen: Laag Geletterdheid 6. Concept Herstructureringsplan Caparis 7. Kind pakket Smallingerland 8 Bescherming Persoonsgegevens 9. Spreekuur (signalen uit de achterban) 10. Rondvraag en sluiting.
De Cliëntenraad Smallingerland voor uitkeringsgerechtigden en minima vergadert op maandag 22 mei om 13.30 uur in de Raadzaal van het gemeentehuis. De vergadering is voor iedereen vrij toegankelijk.
AGENDA
1. Opening 2. Vaststellen van de agenda 3. Jaarverslag Werk en Inkomen 2016 4. Stand van Zaken Gebiedsteams De heer Jaap Glas geeft informatie ( 14.30 – 14.50 uur) 5. Notulen ledenvergadering Cliëntenraad 24 april 6. Secretariaat 7A. Mededelingen van het Dagelijks Bestuur 7B. Actuele Zaken en Mededelingen: Ontwikkelingen Caparis NV, Laag Geletterdheid, Kindpakket 8. Spreekuur (signalen uit de achterban) 9. Rondvraag en sluiting.
De Cliëntenraad Smallingerland voor uitkeringsgerechtigden en minima vergadert op maandag 24 april om 13.30 uur in de Raadzaal van het gemeentehuis. De vergadering is voor iedereen vrij toegankelijk.
AGENDA
1. Opening 2. Vaststellen van de agenda 3. Stand van zaken Sociaal Domein De heer Jaap Glas geeft informatie: -Rapportage Sociaal Domein 1e halfjaar 2016 -Evaluatie gebiedsteams 4. Notulen ledenvergadering 20 maart 5. Secretariaat 6A. Mededelingen van het Dagelijks Bestuur 6B. Actuele Zaken en Mededelingen 7. Jaarverslag Cliëntenraad Smallingerland 2016 8. Jaarverslag Werk en Inkomen 2016 9. Spreekuur (signalen uit de achterban) 10. Rondvraag en sluiting.
Deze website gebruikt cookies voor authenticatie, navigatie en andere functies. Door deze site te gebruiken, aanvaart u dat we cookies plaatsen op uw apparaat.